ספר לימודי סאונד

הייתם רוצים לדעת ולהבין יותר על

"תכנון פרויקט – לוח זמנים – ימי חזרות – הצבות מיקרופונים – כיול המיקסר ומערכת ההקלטה – מחוונים – הקלטות כלים אקוסטיים וחשמליים – הקלטות שירה – עריכות סאונד – שימוש במעבדי צליל במיקס – ניקוי תדרים – יצירת אמביאנסים – אחידות בעוצמה ובצבע – איקיו – קומפרסיה – תיזמון התפקידים – בחירת הטייק הטוב ביותר – עיבוד מקבילי ועוד המון."

הספר שיחסוך לכם עשרות שעות, כמה אלפי שקלים וילמד אתכם את התהליך המלא בהקלטת אלבום – בהצבות מיקרופונים עבור כלי נגינה שונים, ביסודות ההקלטה, העריכה ומיקס. לאורך הספר תקבלו פיתרונות לכל אותם האתגרים שקורים בשלבים השונים החל מפרה-פרודקשן ועד למיקס סופי.

אולפן הקלטות קורקט מציע שירותי סאונד ומיקס מקצועיים למוזיקאים, הרכבים ולאומני הבמה בדגש על הפרטים הקטנים מתוך מחשבה ארוכת טווח – עושים את זה נכון!

הספר האלקטרוני המקיף ביותר אודות תהליך הפקת אלבום, משלב הפרה פרודקשן ועד למיקס הסופי בשפה העברית

ספר זה הינו הספר המקיף ביותר בעברית שנכתב אודות תהליך הפקת אלבום. זהו ספר יוצא דופן בין כל הספרים שנכתבו עד היום בתחום זה. ספר זה, הראשון מסוגו בשפה העברית, מציג את תהליך ההקלטות והמיקסים באופן מקיף. הספר הוא יומן מסע אישי וכתוב מנקודת מבטו של מיכאל כטכנאי בו הוא מתאר את התהליך המלא בהקלטת אלבום עבור "איתמר בק ופקידי הקבלה בלוז" ועוסק בהצבות מיקרופונים עבור כלי נגינה שונים, ביסודות ההקלטה ומתמקד במיקס.

ספר לימודי סאונד – "הפקה מוזיקלית לא כמו שחשבתם" הוא יומן מסע אישי בתהליך המלא בהקלטת אלבום בלוז עבור "איתמר בק ופקידי הקבלה"  ועוסק בהצבות מיקרופונים עבור כלי נגינה שונים, ביסודות ההקלטה והעריכה ומתמקד במיקס.

הספר מציג רק דברים שעובדים, כל תוכניות הפעולה שנבדקו ויושמו… וייצרו תוצאות למוזיקאים שהיו בעשייה – והתוצאה היא כמובן אלבום שאותו יכלו להפיץ.

תוכניות הפעולה כוללות הסברים ברורים והנחיות מדויקות, שלב אחר שלב. תבינו מה צריך לעשות ואיך עושים את זה.

זה לא סתם תאוריה שתקראו באיזה ספר. תוכניות הפעולה מתאימות גם למוזיקאים מתחילים שעדיין לא הקליטו באולפן וגם לאלו שכבר הוציאו אלבום ועונות על האתגרים שקורים בשלבים השונים החל מפרה-פרודקשן ועד למיקס סופי.

תלמדו חלק גדול מהדרכים הנסתרות בעת תהליך הפקת אלבום. כיצד להתכונן להפקה, לימי הקלטות באולפן, לתכנן לוחות זמנים ויעדים, על ימי ההקלטות באולפן, על שלבי העריכה שאחרי ועד לתהליך המיקס בהרחבה וגם כיצד להימנע מטעויות ולחסוך אלפי שקלים בדרך להפקת אלבום. כך שבסופו של דבר תבואו מוכנים יותר
[wpecpp name="הפקה מוזיקלית לא כמו שחשבתם" price="50"]

קהל היעד המרכזי של הספר הוא קהל יוצרי המוזיקה באולפן הביתי, מוזיקאים וטכנאים מתחילים שמעוניינים לשדרג את היכולות שלהם בהקלטות ומיקס. אך גם קוראים מנוסים יותר, ימצאו כאן נקודות מעניינות וריכוז ממצה ומסודר של ידע רב בתחום הסאונד. הספר מתאים מאוד גם למוזיקאים שחולמים להקליט אלבום משלהם ולאלו שתמיד רצו לדעת יותר על תהליך ההקלטה ועל הקסם שקורה בשלבים המאוחרים במיקס. הספר מכיל מידע מפורט ומעמיק שמיועד לכל מי שרוצה להיכנס לנעליים גדולות יותר. הספר נוח מאוד לשימוש וכתוב בצורה ברורה, מפורטת וקלה לעיון ממושך. 

לאחר קריאת הספר תבינו איך נוצר אלבום מלא – החל מחזון ההפקה, הצבות מיקרופונים, עוצמות הקלטה וכל שלבי ההקלטה, עריכות האודיו והמיקס הסופי.

בין הנושאים שבספר: כיול המיקסר ומערכת ההקלטה, מחוונים, הקלטות כלים אקוסטיים וחשמליים, הקלטות שירה, עריכות אודיו, שימוש במעבדי צליל במיקס, עיבוד מקבילי ועוד.

בשורה תחתונה, ספר דיגיטלי זה נכתב במטרה להעניק לך ידע מעמיק בתחום מרתק זה וחשוב מכך, להעניק לך יכולת מעשית אשר תסייע לך בהיותך מוזיקאי, טכנאי סאונד או מפיק מוזיקלי, מתחיל או מתקדם.

לרכישה לחצו כאן
[wpecpp name="הפקה מוזיקלית לא כמו שחשבתם" price="50"]

מתלבטים? תוכלו לקרוא את הפרק הראשון בחינם

קראו על תהליך ההקלטה ועל הקסם שקורה בשלבים המאוחרים במיקס, ככה תוכלו לבוא באמת מוכנים
[contact-form-7 id="6502" title="ספר אלקטרוני"]
מתלבטים לפני רכישה

כמה עובדות חשובות על הספר…

  • לקחו שנתיים שלמים לספר לקרום עור וגידים – החל מהרעיון ועד לעריכה והגהה.
  • הספר מתאר את כל התהליך המלא של הקלטות אקוסטיות ומיקס בהרחבה בעבור שמונה שירים.
  • מיועד בעיקר למוזיקאים ולאנשי סאונד מתחילים שעדיין לא הקליטו באולפן, השואפים להיות מקצועיים יותר ולהבין את התהליכים לעומק וגם לאלו שכבר הוציאו אלבום ורוצים להשתפר משמעותית בכל הקשור לתחום.
  • זוהי מהדורה ראשונה ובלעדית של הספר והושקעו בו משאבים רבים ולכן אנו בטוחים וגאים באיכות התוכן, המידע והערך שהספר יתן לכם.
  • להאזנה מלאה של האלבום ולתמיכה ב-"איתמר בק ופקידי הקבלה" תוכלו לבקר באתר כאן.

האזינו לתוצאות אמיתיות מהספר

[vc_row][vc_column width="1/2"][vc_text_separator title="אחרי מיקס" title_align="separator_align_center" color="grey"][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width="1/2"][vc_text_separator title="הקלטות לייב" title_align="separator_align_center" color="grey"][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/1"][vc_column_text]*העבודות באתר הינן דוגמיות אודיו קצרות להתרשמות בלבד. ההאזנה באיכות MP3 על מנת לספק מהירות גלישה ונוחות באתר.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

ממליצים מהתעשייה

"רואים את ההשקעה"
גיל תורן
מעצב פסקול זוכה 7 פרסי אופיר
"אהבתי מאוד את הטיפים"
ארז עיני שביט
מעצב פסקול זוכה פרס האקדמיה
"מאוד רלוונטי לסטודנטים שלנו"
אלון אדירי
מרכז תחום הסאונד וההפקה
לרכישה לחצו כאן
[wpecpp name="הפקה מוזיקלית לא כמו שחשבתם" price="50"]

שאלות נפוצות

מה מחיר הספר?

מחיר הספר שווה ערך לחולצה אחת בעלות של 50 שקלים שתוכלו לקנות אך כנראה שלא תלמדו ממנה. לקחו שנתיים שלמים לספר לקרום עור וגידים – החל מהרעיון ועד לעריכה והגהה. הספר מתאר את כל התהליך המלא של הקלטות אקוסטיות ומיקס בהרחבה בעבור שמונה שירים.

מה אני ילמד מהספר?

תלמד/י חלק גדול מהדרכים הנסתרות בעת תהליך הפקת אלבום. כיצד להתכונן להפקה, לימי הקלטות באולפן, לתכנן לוחות זמנים ויעדים, על ימי ההקלטות באולפן, על העריכה שאחרי ועד לתהליך המיקס בהרחבה. כך שבסופו של דבר גם כיצד להימנע מטעויות ולחסוך אלפי שקלים בדרך להפקת אלבום.

למה ספר דיגיטלי?

יתרונות רבים לספר הדיגיטלי: הזמינות והנגישות בכל מקום ובכל מצב. דרך זו נוחה יותר וקומפקטית ומחיר ההפצה נמוך ביותר.

גילינו שרוב האנשים כבר נוהגים לקרוא ספרים אלקטרונים ישירות מהמסך, באמצעות מחשב, טאבלט או סמארטפון (58%) והאחרים מדפיסים את החומר לשם קריאתו. רוב הנשאלים ציינו את יכולת ההורדה של קבצים למכשיר האישי שלהם כיתרון החשוב ביותר בשימוש במשאבים האלקטרונים, לצד כלי החיפוש, כלי עבודה על הטקסט ואפשרות הדפסה.

בנוסף לכך דאגנו לבטיחות והצפנה ברגע רכישת הספר. כאשר אנו קונים באינטרנט אנו משלמים בכרטיס האשראי שלנו כלומר, משתפים את מספר הכרטיס באתר, לקוחות רבים מפחדים לבצע קניה זו מאחר שאם יפול מספר כרטיס האשראי שלנו בידיים לא אמינות אנו עלולים למצוא את עצמנו מחויבים לרכישות שלא אנו ביצענו.

סליקה באמצעות Paypal דואגת לכך שכל פעולת הקניה נעשית תחת פיקוח והמידע מוצפן בשימוש בפרוטוקול, אין שיתוף של מספר הכרטיס באתר והלקוח תמיד מוגן!

לאחר שבדקנו את איכות השירותים הנ"ל החלטנו לעשות את המהלך ולקבל בברכה את יתרונות הטכנולוגיה.

איך קונים?​

אחרי שקראתם וראיתם את הדוגמאות והאמנתם שספר זה יכול לעזור לכם – הצעד לרכישה הוא פשוט ביותר.

לחיצה על כפתור "קנה עכשיו" המוצג מספר פעמים לאורך הדף הזה תעביר אתכם לדף הרכישה בפייפאל.

בדף הרכישה תצטרכו למלא את פרטיכם האישיים הכוללים: שם מלא, מספר ת.ז, מספר כרטיס אשראי וכתובת מייל עדכנית לקבלת קובץ הספר.

גילוי נאות – הושקעו בספר משאבים ומאמצים עצומים ולכן הספר מוגן עם רישיון בלעדי עבור הרוכש בלבד!

לרכישה לחצו כאן
[wpecpp name="הפקה מוזיקלית לא כמו שחשבתם" price="50"]

מחיר מומלץ לצרכן 50 שקלים

חושבים שאנחנו יכולים לעזור לכם – תוכלו ליצור איתנו קשר

 כל הזכויות שמורות © לאולפן הקלטות קורקט 2015-2020