בלעדי: התנאים האידיאליים להצלחה בתעשיית המוזיקה

הנה הגיע לו יום חמישי, יום החזרות שלכם עם חברי הלהקה. די ברור שרובכם עובדים בעבודות מזדמנות ואולי גם בחברות היי טק כדי להתפרנס, לשלם חשבונות ושכירות, ומשקיעים את מה שנשאר בפנאי ובמוזיקה שלכם. וכמוכם יש עוד אלפי מוזיקאים בארץ, הרכבים ולהקות, זמרים וזמרות יוצרים! ובכל זאת רבים מכם משקיעים אחרת בקריירה המוזיקלית שלהם.

שאלנו למעלה מ-30 מוזיקאים שונים על ההוצאות שלהם והנה התוצאות…

המאמר הבא ארוך במיוחד וחושף את כל ההוצאות שיש למוזיקאים שרוצים להצליח באמת.
מה הייתה ההוצאה הכי טובה שעשו ועל מה הם התחרטו ומי מוציא הכי הרבה על מוזיקה? – כל התשובות כאן

השאלות ששאלנו

פנינו למוזיקאים עם תשע השאלות הבאות:

  1. באיזה סוג אמן מדובר? מיהו האומן?
  2. מה הסגנון המוזיקלי שלך? אומנים שאתה מכיר מאותו הז'אנר?
  3. תספר לנו קצת על עצמך… מאיפה, בן כמה, למה מנגן?
  4. אז בטח אתה מנגן המון זמן… מבחן התוצאה – כמה זמן מנגן? כמה הופעות? כמה הקלטות אולפן?
  5. מה לדעתך מבדיל אותך מכל האומנים בז'אנר?
  6. ואתה יודע כמה שיווק חשוב? קהל יעד-גילאים, מגזרים, קהילה גאה
  7. איפה אפשר למצוא אותך ברשת?
  8. כמה זמן אתה משקיע בשבוע? איפה אתה גר? במה אתה עובד כרגע? ומה מצב הכיסים בדרך להגשמת החלום?
  9. יש לך אסטרטגיות שאתה נוקט בשביל להגיע ליעדים שהצבת לעצמך

1. באיזה סוג אמן מדובר? מיהו האומן?

קיבלנו המון תשובות לשאלה הזאת; חלק הגדירו את עצמם קודם כל כזמרים יוצרים עצמאיים, חלק כתבו שיש להם להקה, היו גם כאלה שהם יוצרים אך מופיעים עם להקה. ואפילו היו זמרים ששרים בכמה להקות.

2. מה הסגנון המוזיקלי שלך?

עכשיו השאלה הזאת באה לחדד ובעצם לעזור לנו לדייק את הנתונים על פי סוגי הז'אנרים. 10 מתוך 30 מוזיקאים ענו ז'אנר פופ (33%) הוא מוביל ביחד עם ז'אנר הרוק (33%) ואחריהם הפולק (15%).

היה גם בלוז, ג'אז, היפ הופ, מוזיקה ישראלית…

3. תספר לנו קצת על עצמך… מאיפה, בן כמה, למה מנגן?

מהסקר שערכנו – תל אביב ואזור המרכז היא החממה של המוזיקאים. אחריה ירושלים. אז המון סיפרו על עצמם בכנות רבה. חלק גרים בחיפה, חלק גדול יותר בתל אביב וחלק בירושלים. פה לא יכלנו לסנן ולקבל נתונים מדויקים אך הגענו למסקנה כי אומנים שגרים במרכז הארץ יותר בעשייה ויש סיכויים רבים יותר שהם מוציאים יותר!
טווח הגילאים נתן לנו הבנה כי רוב המוזיקאים בגילאי 30-35 אך אין קשר ישיר בין הגיל להוצאות.

למה אתם מתעסקים במוזיקה? שאלה חשובה שעזרה לנו להבין האם זה תחביב, או שמה שמניע זה דווקא פירסום וקבלת תשומת לב מקהל, אולי ניקיון הנשמה, או באמת יש מטרה להתפרנס רק ממוזיקה בלבד.

4. מבחן התוצאה – כמה זמן מנגן? כמה הופעות? כמה הקלטות אולפן?

האם יש קשר בין שלושת השאלות להוצאות האומן? אם האומן מנגן כבר 5 שנים והופיע רק פעמים בודדות ולא הקליט עדיין באולפן – זה אומר שהוא לא הוציא כסף? ולעומתו אומן מנגן רק שנתיים והופיע כבר בעשרות הופעות, הקליט ימי חזרות והקליט שיר אחד באולפן מקצועי?

אז למדנו שיש קשר ישיר בין כמות ההופעות למספר ההקלטות באולפן.

5. מה לדעתך מבדיל אותך מכל האומנים בז'אנר?

כעשרים אלף שירים (סינגלים) משתחררים בארץ בכל שנה ולכן היה חשוב לנו לדעת האם האומן השקיע מחשבה בבידול והאם הוא מרגיש שהוא מיוחד באמת. ידוע שאם הביטחון העצמי והאמונה העצמית לא רוצה להגיע להצלחה אז לא משנה כמה כסף יוציא האומן – הוא לא יגיע לשום מקום גדול יותר.

ובנימה זו, חלק גדול מהמוזיקאים מאמינים שעברו אירועים מיוחדים ושהכתיבה שלהם מיוחדת.

6. ואתה יודע כמה שיווק חשוב?

עד לכאן היה העניין של המוזיקה? ההוצאות שכביכול מרגישים. אם זה ימי חזרות אז מגיעים למקום פיזי לחזרות, אם זה אולפן הקלטות, אז מגיעים למקום פיזי. אבל מה עם שיווק? כמה מכם מבינים בשיווק ויודעים עד כמה הוא חשוב?

7. איפה אפשר למצוא אותך ברשת?

רצינו לדעת האם האומן רוצה להיחשף ושהוא לא עוצר את עצמו מהצלחה בעתיד. האם הוא בונה קהל? הוא משתף את התהליך שלו.
המוזיקאי בממוצע פעיל בארבע רשתות חברתיות שונות כדי להשיג חשיפה.

8. כמה זמן אתה משקיע בשבוע? איפה אתה גר? במה אתה עובד כרגע? ומה מצב הכיסים בדרך להגשמת החלום?

זמן היא ההוצאה הכי יקרה יותר מכסף, זהב ויהלומים. ולכן היה חשוב לנו להבין כמה האומן משקיע גם בזה. האם עובד בעבודה זמנית או שאולי הוא כולבויניק- עושה הכל מהכל, שוכר דירה עם ארבע שותפים או שאולי הוא לא עובד בכלל, גר בינתיים אצל ההורים ויכול להיות שהוא עצמאי, גר לבד בדירה שמשקיפה על חוף הים ויש לו עבודה משרדית בבקרים.

האם הוא עובד בתחומים משיקים למוזיקה כמו שיווק דיגיטלי, יחסי ציבור, עריכת וידאו, עריכת סאונד ובכלל כל תחום שיכול לעזור לו כאומן או שלאו דווקא – גננות, מכונאי רכב, היי טק, ביטוח לאומי וכו'.

אז רוב המוזיקאים משקיעים לפחות כשעה ביום על המוזיקה בלבד נטו ללא כל המסביב.

9. יש לך אסטרטגיות שאתה נוקט בשביל להגיע ליעדים שהצבת לעצמך

האם לאומן יש תוכנית? האם הוא מסודר ומאורגן או להפך הוא בריצה ובתנועה אקראית.

ההצלחה שלכם כולל מע"מ

עד לכאן הגענו לנתונים מעניינים במיוחד, יש קשר בין הוצאות להצלחה כמו שיש קשר בין הכנסות לסדר ואירגון.

פירוט הוצאות שיש למוזיקאים מרמת נסיעות, דלק, ורכישת ציוד ממפרט ועד מגבר ועד לרמת המפיק, ההקלטות והאולפן והפוסט פרודקשן שכוללות, הדפסות, יח"צ, שיווק דיגיטלי, חזרות, בוקיניג, הוצאות נגנים והופעות.

רוב המוזיקאים טוענים שניהול וארגון זהו השירות שהכי חשוב להם ושהם הכי זקוקים לו אך מצד שני לא ישקיעו בו כסף אלא דווקא על מוצרים פיזיים כמו צילום קליפ וכדו'.


מוזיקאים? חשוב לכם להצליח? הכנו את הסקר בשיתוף עם שיר אלוני מקימת "שדה" מרכז ליוצרים. הסקר חי ונושם ולכן הנתונים מתעדכנים מעת לעת. תוצאות הסקר יכולים לדייק את התוכנית שלכם ואתם יכולים ללמוד המון ממוזיקאים אחרים וגם לעזור למוזיקאים אחרים לקבל תובנות חיות על סמך התשובות שלכם.

שליחת התשובות הינה בעילום שם ולכן חשוב שתהיו כנים.


אל תישארו לבד! הקהל שלכם מחכה כבר לשמוע את השיר!

אנחנו רוצים להזמין אותך לשיחת ייעוץ בטלפון או בווטסאפ, שבה נבחן ביחד את איכות הסאונד שלך, נאתר את נקודות התורפה בשיר שלך, ונחליט ביחד על הצעדים שיעיפו את האומנות שלכם לקהל שצריך את זה. השיחה בחינם, אבל כדי שהיא תהיה אפקטיבית – חשוב למלא את הפרטים. לכל הפרטים ולהרשמה לשיחה – לוחצים כאן.

play youtube, xvideos, xnxx, xvideos, xvideos, hentai, porn, xnxx, xxx, mp3 download, MÚSIC MP3, Canada Petcare Com, naked women, Porn vido indan, sex xxx, buceta, Free MP3, free porn, free brezzers video, free brazzer, Hentai haven, How Long Does It Take To Get A Cat Neutered, Porn vido indan, mp3play, hot sex, Free MP3, sexo forte, xnnx porno brasil coroas brazil, clip sex, Discountbandit, phim xnxx, Bump Keys, heo69, What Did Mr Harvey Do To Susie, xnxx, Download Mp3, Versace Pendant, Ross Open Times, orgia, Que Tiempored New York Yankees Hat, hentai hanime legendado,

האולפן נסגר אבל התוכן והמאמרים ממשיכים בכל הכוח
ומזמינים אתכם אל

מציאות מוזיקלית חדשה!

וכעת ניתן אף לרכוש קישור אחד למטרת SEO - צרו איתנו קשר