קורס קריינות לכל מטרה – הופכים את הקריינות למקצוע!

קורס קריינות לכל מטרה – הופכים את הקריינות למקצוע! הינו קורס פרונטלי ללימודי קריינות מקצועית המתקיים לרוב במרכז הארץ, במתחם אולפני שידורים מתקדם ובמספר מצומצם של תלמידים.

Short-form vs. long-form video content: Definitions

שלב מספר 1

מבוא >> הקורס מתמקד באומנות הקריינות, החל מהכרת המקצוע דרך עיניו וסיפור חייו של מקריין מקצועי -מהי קריינות? מה נדרש מקריין מקצועי? תפקידים בקריינות, מה ההבדל בין קריין למגיש?

 

 

שלב מספר 2

טקסט >> לאחר מכן לומדים את מרכיבי הבסיס בקריינות מקצועית: עבודה עם טקסט ושימוש בדיקציה, האופן שבו הוגים את המילים – שמים לב לכל אות ואות. שיפור הזיכרון ועבודה על טקסט בעזרת סימוני טקסטים.

שלב מספר 3

גישות >> מאזינים לקריינים גדולים ולמגישים בעלי אישיות מיוחדת כחלק מתהליך לימוד הגישות השונות.

שלב מספר 4

הפקת קול >> מצביעים על מבנה מערכת הקול, תרגילי חימום קולי, תרגילי פיתוח קול לחיזוק והגדלת המנעד והפקת קול קדמי וברור. מקבלים כלים בסיסיים להפקת קול נכונה ומחזקים את הנשימה. כשאנחנו ברדיו לא רואים את שפת הגוף שלנו ולכן לאספקט הקולי חלק עיקרי בהעברת המסר למאזינים. לומדים כיצד ליצור אינטונציה בתוכן וכיצד להכניס רגש (הנגנה).

שלב מספר 5

קריינות מעשית >> מתרגלים באופן מעשי קריינות באולפן מקצועי, את סדר הפעולות המדויק להקלטת קריינות איכותית מהבית, איך לעשות סאונד לפודקאסט, קריינות ורדיו.

שלב מספר 6

פתיחת עסק עצמאי >> מחזקים את הצורך להיות פרילנסרים עצמאיים בקריינות – אתם תדעו איך להיות עצמאיים בתחום הקריינות וכיצד לשווק את עצמכם.

קורס קריינות היא יציאה לעצמאות

קורס קריינות לכל מטרה – הופכים את הקריינות למקצוע! נועד ללמד את יסודות הקריינות ורזי המקצוע כך שהקריינות תהפוך למקצוע ולאורח חיים.

קריין עובד עם טקסטים של אחרים אך לא מאלתר כמו המגיש ברדיו. ובכל זאת קריינות היא אחת מן הדרכים להיות עצמאיים ולהתפרנס, החל מתשדירי פרסומות, פרומואים, פודקאסטים ממותגים, ספרים קוליים ועוד. כעת שיש קורס קריינות מקצועית, ניתן לקריין ברדיו, להקליט פודקאסט עסקי וכל מטרה קולית אחרת – אין סוף למה שניתן לקריין.

בשידורי הטלוויזיה והרדיו, בפרסומות, בסרטי תדמית, במענים קוליים, בטקסים ואירועים, בספרים קוליים, מיתוג קולי ועוד.

Now, YouTube creators and businesses alike benefit from sharing a mix of long and short content—all on one platform. The wide array of video marketing channels means that your strategy needs to be flexible. Each platform—whether it’s YouTube, Instagram, Facebook, LinkedIn, or your website—has its own best practices for video. Choosing to create either short-form videos or long-form videos isn’t really an option if you want your content strategy to be successful in 2023 and beyond. Both long-form and short-form videos have their place in your content plan. Keep reading to learn more about each type of video content and when you should use them for your business.

האם אוכל להתפרנס מקריינות?

לקריין בביטחון עבור כל מטרה

לכל אחד ואחת שרק התחילו לקריין כתחביב או שעדיין לא יודעים מאיפה להתחיל אך מרגישים שזה החלום שהם צריכים להגשים>> קראו את הדף בשלמותו, הבינו את כוחה של קריינות מקצועית, לחצו על המילים המסומנות בצבע צהוב כדי לפתוח את התוכן המשלים כדי לקבל החלטה נבונה שקורס קריינות מקצועית הוא מה שרציתם ללמוד! 

הרצאה טובה כדי לקבל מושג ולהכיר את אומנות הקריינות

כדאי שתראו את אחד מסרטוני ההסברה הטובים למהי קריינות מקצועית.

אמיר אשר, קריין מקצועי לתשדירי פרסומות וספרות קולית ומגיש ברדיו. התחיל את דרכו במהלך שירותו הצבאי, ברדיו גלי צה"ל. ב- 1994 פתח את שידורי התחנה בה הוא ערך והגיש. בעודו חתום כבר על כמה אבני דרך ברדיו הישראלי, שימש כיועץ מוסיקלי לפרסומאים ולמפרסמים וכעת מסביר כאן בסרטון מהי קריינות מקצועית.

20 תחנות רדיו מוכרות בארץ

יש כ-20 תחנות רדיו בישראל אזוריות ומגזריות של גורמים פרטיים המשדרים שידורים מסחריים ציבוריים, שהרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו (להלן – הרשות השנייה או הרשות) אחראית לפעילותן. ותחשבו שבכל תחנה נדרשים למלא את היום בשידורים.

כך יוצא שיש קרוב ל-200 תוכניות בכל יום! בזמן התוכניות יש תשדירי פרסומות שרובם עם קריינות מקצועית.

בנוסף לכך, קריינות יכולה לתת כלים מעשיים גם כדי לעבוד כשדרנים ברדיו.

200 קריינים מקצועיים בארץ

ישנם קרוב למאתיים קריינים מקצועיים מאוגדים בישראל.

ומכאן ההזדמנות הגדולה להפוך את זה למקצוע מבוקש. יש מקום לעוד!

בלחיצה על התמונה של האייקון אקסל תוכלו לראות בעצמכם.

 

25 חברות פרסום מוכרות בארץ

חברות הפרסום מחפשות את הקולות החדשים לפרסומות חדשות.

חברות בגודל בינוני וחברות גדולות משתמשות בחברות הפרסום בתדירות גבוהה וכך יש מאות תשדירי פרסומות בכל שנה!

חברות הפרסום אחראיות על ההפקה כולה החל מרעיון, תקציבים וגיוס בעלי המקצוע.

358 הוצאות לאור ו-2 חברות ספרים קוליים בארץ

בעוד שכרגע ספרים קוליים בארץ עדיין בחיתולים, ישנה מגמת צמיחה החל מפרוייקט רציני של הספריה המרכזית לעיוורים ולבעלי לקויות קריאה שהפיקו כבר כ-20,000 ספרים קוליים באולפני ההקלטה של הספריה בתל אביב.

ישנו גם את מרכז הספר והספריות – ארגון ללא מטרת רווח הפועל לקידום הספריות הציבוריות הספרות והקריאה בישראל (בתמיכת משרד התרבות והספורט).

בנוסף לה, בארץ יש שתי שחקניות עיקריות; "עברית" (ידיעות אחרונות) ו-"אייקאסט" (Storytel השוודית) המפיקות כ-130 ספרים קוליים שונים בכל שנה. קהל היעד הגדול ביותר הם המבוגרים (כ-70%).

המצב כזה בגלל שישראלים לא קוראים המון ספרים, בממוצע כ-6 ספרים בשנה ועדיין לא הורגלנו להקשיב לספרים אך בזכות טרנד הפודקאסטים קורית מגמת שיפור.

זה רק עניין של זמן עד שנראה הוצאות לאור בארץ מפיקות ספרים קוליים כחלק ממעטפת תרבותית רחבה לכל הקהלים.

652,000 עסקים פעילים בארץ

הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים הכינה דוח תקופתי המציג את מצב העסקים הקטנים והבינוניים בישראל בשנת 2023 וגם הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה איששה את הנתונים.

כמות האפשרויות לקריינות מקצועית היא מטורפת!

תחזית של צמיחה בכל שנה

לפי דו"ח תחזיות של חברת דלויט (פירמת ייעוץ וראיית חשבון בינלאומית מבין ארבעת הענקיות "ביג פור") שבדקה את ההכנסות לענפי המדיה הקוליים השונים בשנת 2020 – המובילה היא תשדירי הפרסומות בטלוויזיה ולאחר מכן שידורי רדיו.

המספרים לטובתכם, רוצים עוד פרטים?

זה הרגע להשאיר כאן את הפרטים שלכם לקבלת פרטים מלאים בשיחת ייעוץ אחד על אחד עם קריין מקצועי שיסביר לכם הכל.

 

רשמו כאן את מספר הטלפון שבו אתם הכי זמינים.

רשמו את הסיבה העיקרי שלכם ללמוד קריינות מקצועית.

קורס קריינות, למי זה מתאים?

קריינות מקצועית היא אורח חיים לכל אחד ואחת שמאמינים לקול שלהם, אוהבים את השפה העברית התקינה ומוכנים להיחשף בכלי התקשורת, להשפיע ולהתפרנס בזכות הקול!

יש לי כמה שאלות...

בעבר הדרך הכי פשוטה להיכנס לעבודות הקריינות היתה להקליט כמה סוגי הקלטות וללכת ברגליים אל אולפני הקלטות, תחנות רדיו ומשרדי פרסום.

כמובן שגם קליקות וקשרים היו עוזרים לקריינים המקצועיים.

היום כדאי שיהיה לכם אתר תדמיתי ובו תיק עבודות הכולל מספר דוגמאות להקלטות קריינות שעשיתם. חשוב שיהיה מגוון. כמו כן ישנם פלטפורומות של הזרמה של הקלטות סאונד כמו ספוטיפיי, סאונדקלאוד שניתן להשתמש בהם להפצה גדולה יותר של הכישרון שלכם.

בקורס קריינות מקצועית מתמקדים בשיווק עצמי ובמציאת הזדמנויות כחלק מדרך עצמאית מקצועית.

ייתכן שבתחילת הקריירה שלכם יהיה כדאי להיות מיוצגים על ידי סוכנים שידחפו אתכם לקבל עבודות גדולות בחברות פרסום גדולות, ממש כפי שעושים זאת השחקנים ובכל זאת בזכות התפתחות הטכנולוגיה שיצרה פלטפורמות פרילנסרים כדאי שתדעו כיצד לשווק את עצמכם כדי לתפוס עבודות לחברות קטנות-בינוניות. גם על זה נשים דגש.

קצר ולעניין

דרישות קבלה

הקבלה לקורס מותנית בפגישת היכרות בה יהיה מבדק קולי, ראיון אישי והערכה. נשים וגברים מגיל 18 ומעלה.

להכיר את הדרך להיות עצמאי בתחום הקריינות

חסכת זמן, כסף, מאמץ מיותר ופגיעה באיכות החיים ולמדת כיצד להפוך את הקריינות למקצוע!

להכיר את הדרך להיות עצמאי בתחום הקריינות

חסכת זמן, כסף, מאמץ מיותר ופגיעה באיכות החיים ולמדת כיצד להפוך את הקריינות למקצוע!

Just because something worked for one type of video doesn’t mean it will always work. Your video marketing strategy needs to be flexible and adjust to people’s viewing behaviors for maximum impact.

Ready to grow your revenue with Numerique? Get a Free Consultation to Boost Your Business.

שאלות נפוצות

מה מחיר קורס קריינות מקצועית?

מחיר קורס קריינות מקצועית משתנה מכל מוסד לימודים מפני שכולם עסקים פרטיים ולכל אחד יש תוכנית לימודים שונה.

מה שכן, עבודות של קריינות מקצועית מתחילות ממאות שקלים מגיעות לעשרות אלפי שקלים.

קורס קריינות לכל מטרה ​ילווה אתכם לאורך כל התהליך להפוך את הקריינות למקצוע!

 

מה אני ילמד עוד בקורס קריינות לכל מטרה?

תלמד/י חלק חשוב על ציוד ההקלטה; סוגי מיקרופונים, אקוסטיקה, כרטיס קול, עוצמות הקלטה ותוכנת עריכה.

לראשונה תקליט/י הקלטה איכותית ומיד אחר כך נמשיך ביחד לשלב שאחרי ההקלטות – שלב עריכת סאונד, כדי לקבל הקלטה איכותית סופית כך שבסופו של דבר תחסכו אלפי שקלים בגלל שלא תצטרכו יותר להקליט כל פרויקט באולפן הקלטות.

למה לא כדאי ללמוד קריינות באונליין?

יש יתרונות רבים לעידן הדיגיטלי: הזמינות והנגישות בכל מקום ובכל מצב. דרך זו נוחה יותר וקומפקטית ומחיר ההפצה נמוך ביותר. אך בתחום הקריינות נדרשת הכוונה והשגחה פרטית. המקצוע אינו פרוץ ויש סטנדרטים גבוהים בתעשיה. כדי להפוך את הקריינות למקצוע כדאי לקחת ברצינות את הלימודים, ללמוד מקריינים שעובדים כבר למחייתם ולקריין במתחמי אולפן מקצועיים כפי שקורה בקריינות המקצועית ולהרגיש על הבשר שלך כיצד נראה יום בחייהם של קריינים מקצועיים.

ועל כן ההתייחסויות שונות לגמרי בין כל קריין ולכן תלמדו המון גישות חשובות שלא תראו בשום מקום אחר.

איך נרשמים?​

אחרי שקראתם את הדף במלואו והאמנתם שקורס זה יכול לעזור לכם – הצעד להרשמה הוא פשוט ביותר.

לחיצה על כפתור "אני רוצה להירשם" המוצג מספר פעמים לאורך הדף הזה יעביר אתכם לטופס השארת פרטים. בטופס תצטרכו למלא את פרטיכם האישיים הכוללים: שם מלא, כתובת מייל עדכנית ואת הסיבה שלכם ללמוד קריינות. גילוי נאות – הפרטים שלכם יעברו ליועץ קורסים שהינו קריין מקצועי רשום באיגוד הקריינים בישראל שיחזור אליכם בהקדם עם כל הפרטים המלאים.

אני רוצה להירשם!

 

האם צריך רקע כלשהו? האם כל אחד יכול ללמוד קריינות?

לא צריך רקע אך הקבלה לקורס מותנית בפגישת היכרות בה יהיה מבדק קולי, ראיון אישי והערכה.

כמו כן הקורס מתאים לנשים וגברים הן בגלל שהקול האנושי משתנה בתהליך פיזיולוגי וגם מפאת הסיבה שהתחום רציני ודורש תרגול, שגרה וכיוון לפתוח עסק עצמאי.

תכנית הלימודים בנויה במדרגות עומס מרמת מתחילים ועד לקריינות מקצועית.

הדבר היחידי שתצטרכו כדי להמשיך לתרגל את השיעורים המתקדמים זה ציוד הקלטה בסיסי; כרטיס קול, מיקרופון ותוכנת עריכה חינמית Audacity או Adobe Audition בתשלום.

מה נדרש ממני על מנת לשפר את התוצאות בקריינות שלי?

אהבת השפה – תקינות השפה | דעתנות ו-וורבליות | ספרות, שירה ופרוזה.

ידע כללי – ראש פתוח | סקרנות | אקטואליה | מידענות ותחקיר.

יכולת משחק – אלתור | שפת גוף | פתיחות רגשית | אנשים של אנשים.

בעד טכנולוגיה – שימוש במחשב אישי או כל מכשיר הקלטה אחר בעל חיבור לאינטרנט ותוכנת עריכה. אנו ממליצים שבעתיד כדי שיהיה לכם יותר קל להקליט תדאגו ל-טיפול אקוסטי בסיסי | אוזניות נוחות לשימוש | מיקרופון קונדנסר איכותי | כרטיס קול/ממיר עם טווח דינאמי D-A מעל 110dB.

What do you think?

What do you think?

2 Comments:
יוני 1, 2023

Strive to design environments with clarity in mind: Clear instructions, a logical layout, and control over the pace of interactions can all contribute to a more manageable cognitive load.

יוני 1, 2023

As designers and developers venture into these new domains, carrying the principles of accessibility forward should be about more than just compliance with guidelines, but rather championing a spirit of inclusivity.

Comments are closed.

What to read next